| universal trailblazer (more...)

hello.



I'm Syaza.
» facebook / flickr / twitter / instagram / ask.fm «

people.
Batman / Zara / Syaza / Adira / Amira / Huixian / Huixian II / Tiara / Aishah / Nav / Mira / Qila / Shira / Hasmah / Dora / Wan
ask me.

Hit Counter




tolong sedar sikit
Thursday, May 13, 2010, 11:13 PM

Kau ingat aku ni ape, hamba kau? Buat semua bende kau suruh aku buat? Aku ada kerja lain jugak, bukan duduk depan laptop nak buat semua bende yang kau suruh. Aku ada jugak kene buat homework, kerja rumah, bersih kan ni, bersih kan tu. Aku tak ada maid, bukan macam korang. Semua bende nak suruh maid buatkan. That's why tak ada responsibilities. Balik rumah terus duduk depan computer je. Kalau bukan kerja rumah, sakit. Bila engkau sakit, boleh pulak. Bila aku sakit, banyak betul complaint drpd korang. Dah orang kata sakit, sakit lahh. Tak nak percaya tu apasal? Dah ada surat sakit from doctor, kau nak apa lagi? Surat from hospital pon tak nak amik, nak tunggu sampai aku dah mati baru nak percaya lah tu? Tolong lah fikir sikit, otak ada tak nak guna. Nak condemn orang ada lah. Ish tolong lah. Grow up, will you? Stupid mother fuckers. Ni yang aku nak mencarut ni. Ahh, pegi mati lah. I have better things to worry about than immature cunts like you.

< Forward Rewind >